Saturday, April 11, 2009

Времето не стига...

от известен период от време не ми остава нито една минута, за да си обновя блога. толкова съм заета със всякакви проекти, че дори за себе си не мога да отделя няколко свободни мига. и това има явното намерение да продължи поне до края на семестъра...ох...то това да си студент не е лесно.

както и да е.

снощи бях на втория от заплануваната поредица концерти ( в това число In Flames, HammerFall и редица други, ако смогна...) и да споделя:бяха уникални, разбиващи, не съм вярвала, че отново ще се забавлявам по този начин. все едно отново бях на 15, толкова подскачах и виках, прегръщах и целувах разни непознати хора, а и с Великия ми брат бяхме едва на 5 метра от сцената. Лудост, чиста лудост...

като резултат мога да се похваля със синки по краката ми, счупени нокти, малко драскотини, но също така с палката на барабаниста Андерс, автографи от Bloodbound и Sabaton, а пък тези последните направо ми възродиха вярата в бъдещето на метълския жанр...и още нещо имам снимки!

ах, кога пак ще има подобно шоу?

No comments:

Post a Comment

If you want to tell me something, feel free to do it right now...